OOO! 12000 Puffs(trekjes) DL/DTL Wegwerp E-sigaret Vape POD Shisha 20ml

Redenen achter de snelle evolutie van de elektronische sigarettenindustrie

Af en toe zullen enkele nieuwe hotspots uitbreken in de e-sigarettenindustrie. Vanaf het moment dat e-sigaretten werden uitgevonden, zijn ze niet gestopt met itereren. Elke iteratie zal een aantal bedrijven creëren, en de kenmerken van snel bewegende consumentengoederen worden steeds duidelijker.

De eerste generatie e-sigaretproducten is Ruyan, die wordt gebruikt als een productproduct. Het ziet eruit als een sigaar, die de bazige stijl van de consument toont. Vanuit de luxe verpakking is het een geschenkroute en opvallende consumptie. Ruyan gebruikte een groot aantal advertenties om op de markt te komen. Helaas zorgde de overdreven publiciteit ervoor dat consumenten walgden en de producten hadden ook tekortkomingen. Na jaren van verliezen werd het in 2013 verkocht aan keizerlijke tabak.

Rond 2010 werd de e-sigarettenmarkt plotseling weer populair na een lange tijd te zwijgen. Deze keer vonden Europese en Amerikaanse bevelen een fabriek in Shajing, Shenzhen, en een product genaamd Dayan werd opgericht. Het wordt geproduceerd door een Shenzhen-fabrikant, terwijl de e-vloeistof wordt geproduceerd door een buitenlandse bedrijf. De rokende set is open en consumenten kunnen zelf e-vloeistof kopen.

In de tweede helft van 2017 begon de verkoop van opiumsigaretten, vanwege het verschijnen van Juul. Juul heeft het uiterlijk en de structuur geoptimaliseerd. De kernupgrade is dat nicotinezout de smaak verbetert, en er kunnen verschillende fruitsmaken aan worden toegevoegd, wat extreem rijk is. consumentenervaring. Deze nieuwe generatie producten wordt kleine vapen genoemd. Kleine vapen zijn klein in grootte, gemakkelijk te dragen en vergelijkbaar in vorm als een USB -flitsaandrijving. Consumenten kunnen niet onafhankelijk e-liquid kopen, maar ze kunnen pods kopen, die tot de pod veranderende structuur behoren.

De Chinese markt is al lang afhankelijk van de ontwikkelingsproblemen en e-sigarettenbedrijven zijn allemaal in het buitenland georiënteerd. Na de populariteit van Pod Vapes vertegenwoordigd door Juul hebben Chinese bedrijven echter herwonnen hoop. Merken vertegenwoordigd door Yueke zijn opgegroeid, en de manier van offline winkels is snelle teelt op de binnenlandse markt.

Redenen achter de snelle evolutie van de elektronische sigarettenindustrie

Het product werd echter snel weer herhaald. Overzeese markten zijn overgegaan naar wegwerp pod. De smaak is niet veel veranderd, maar de capaciteit en het uiterlijk zijn veranderd. In het verleden werden de reguliere producten van e-sigaretten meerdere keren opgeladen, maar nu worden ze weggegooid wanneer ze worden opgebruikt. Langdurige gebruikstijd. Bovendien zijn er weinig apparaten met batterijen die zo goedkoop worden verkocht, zodat consumenten niet te zorgvuldig hoeven te kiezen en gewoon hun voorkeuren en reguliere trends volgen.

Er zijn nog steeds enkele veranderingen in elektronische sigaretten, zoals de snelle ontwikkeling van hennep -CBD -producten, maar omdat dit product geen nicotine bevat, verschilt de regulerende eenheid van traditionele sigaretten. Er zijn ook enkele regionale markten die wat warmte-niet-burn-producten met kruidensmaak verkopen. Niet alleen de reguliere producten veranderen snel, maar ook de ontwikkeling van onderverdeelde producten is ook erg snel.

De algemene trend van e-sigaretten is steeds meer geschikt voor het luie economische model. De vroege open vapen vereisten bijvoorbeeld kunstmatige olievulling. Op dat moment zag de verslaggever vaak klanten die hulp kwamen zoeken in de winkel. Er waren vaak problemen met de rookapparatuur en het gebruik van de producten vereiste enkele professionele vaardigheden.

De POD Vapes afdicht de e-vloeistof, wat erg handig is om te combineren met rookapparatuur, en consumenten kunnen het snel leren. Wegwerp e-sigarette vereisen niet dat consumenten überhaupt e-liquid en e-liquid combineren. Het e-liquid en e-sigaret bevinden zich in een afgesloten toestand en vereisen zelfs geen onderhoud zoals opladen. Consumenten kunnen het een week continu gebruiken, wat eenvoudiger en handiger is.

E-sigaretten hebben de kenmerken van snel bewegende consumentengoederen en hebben ook de kenmerken van snel bewegende consumentengoederen. Rooksets die in het verleden zijn gekocht, kunnen bijvoorbeeld vele jaren continu worden gebruikt, terwijl e-liquid de kenmerken van snel bewegende consumentengoederen heeft en de consumptiefrequentie erg hoog is. In het tijdperk van grote en kleine sigaretten is deze functie heel duidelijk.

Voor producten met voor de hand liggende FMCG -attributen zijn productupdates en iteraties erg snel. Mensen in de industrie hebben eerder kritiek geuit op de praktijk van binnenlandse productverklaring. Ze maken zich zorgen dat de cyclus te lang is. De Europese en Amerikaanse terminale markten veranderen altijd. Het duurt maar een paar maanden om te voltooien. Als een product de wijzigingen niet bijhoudt, is het na een paar maanden verouderd.

Wegwerp e-sigaretten zijn meer kenmerkend voor snel bewegende consumentengoederen, en de gebruikscyclus van rooksets is vaak slechts enkele dagen. Naast smaak, veranderlijk uiterlijk, etc. zijn allemaal middelen om consumenten aan te trekken.

E-sigaretten veranderen te snel, zodat u volledig verschillende reguliere producten in verschillende landen kunt vinden. Zuidoost-Azië is bijvoorbeeld altijd het reguliere product geweest na de epidemie, en dealers zijn ook grote spelers in e-sigaretten. Sommige Europese landen worden ook gedomineerd door opium. Nadat een bepaald product diep geworteld is in de harten van de mensen, vormen consumenten een relatief vaste gebruiksgewoonte.

Nu is de Chinese e-sigarettenmarkt vergrendeld door het beleid, en de reguliere producten blijven in de categorie Pod Vape wanneer het beleid werd geïntroduceerd en worden geleidelijk gescheiden van de wereldmarkt. In de zwarte markt is de categorie wegwerpbare elektronische sigaretten echter erg populair, wat de vitaliteit van dit product bewijst.

Wegwerp vape heeft de hele industrie herschikt en het zijn geen grote tabaksbedrijven zoals British American Tobacco en Philip Morris die er geld van verdienen. Deze grote bedrijven geven nog steeds de voorkeur aan bomveranderende e-sigaretten, die een bepaalde padafhankelijkheid hebben en nieuwe bedrijven bepaalde kansen geven.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Winkelwagen
Scroll naar boven